Basic Computer Information

Basic Computer Information

اطلاعات عمومی ، کرک های برنامه های مختلف از جمله آنتی ویروس نود 32
Basic Computer Information

Basic Computer Information

اطلاعات عمومی ، کرک های برنامه های مختلف از جمله آنتی ویروس نود 32

دانلود فیلم Ghost in the Shell 2017

 خلاصه داستان: داستان فیلم به بعد از جنگ جهانی چهارم مربوط می‌شود و درباره‌ی سرگرد موتوکو هست که مامور تحقیق در مورد مرگ مرموز یکی از دلالان اسلحه‌ی شهرش می‌شود و… ادامه مطلب ...

کلیپ های خنده دار حسن ریوندی

دانلود کلیپ های حسن ریوندی   ادامه مطلب ...

کرک برنامهCyberLink PowerDirector 15 (64-bit)


Ultimate: 68AKE-DXUB8-XZ5WR-8JLAN-UPE7W-A5FX6
Ultra.....: BWST5-BVZMC-9XAHB-NAB4J-7YYY5-DPAA7

اولین تلفن همراه بی‌نیاز از باتری را ببینید

اواسط فروردین‌ماه سال ۱۳۵۲ (۱۹۷۳ میلادی) بود که مارتین کوپر، یکی از مهندسان ارشد شرکت موتورولا با افتخار اولین دستگاه تلفن همراه را به جهان معرفی کرد. این دستگاه شگفت‌انگیز (البته ابدا نه با تعریفی که امروز از مفهوم شگفت‌انگیز داریم) می‌توانست به شما امکان برقراری تماس تلفنی در حد ۳۰ دقیقه را بدهد و برای این‌که شارژش کامل شود، به چیزی حدود ده ساعت زمان نیاز داشت. از آن روز تا امروز نسل‌های متفاوتی از انواع دستگاه‌های تلفن همراه به دنیا معرفی شده و حالا به روزی رسیده‌ایم که می‌توانیم جهان را توی دست‌های‌مان داشته باشیم و حسابی توی آن گردش کنیم! اما چیزی که از حدود نیم‌قرن پیش در تلفن‌های همراه ثابت بوده این است که این دستگاه‌ها همیشه به باتری نیاز داشته و دارند.

 گرچه امروز دستگا‌ه‌های تلفن هوشمند ما با امکاناتی بسیار فراتر از اجدادشان در دهه‌های گذشته به لطف فناوری‌هایی از قبیل شارژ سریع می‌توانند یک یا دو روز کامل را بدون نیاز به شارژ مجدد کنارمان باشند و برای شارژ کامل هم تنها نیاز به زمانی کمتر از ۲ ساعت دارند، رویای داشتن گوشی‌هایی بدون نیاز به باتری و شارژ همچنان تحقق پیدا نکرده است. با این وجود باید گفت نشانه‌هایی از تحقق این رویا در آینده وجود دارد؛ نمونه‌اش دستگاهی است که به تازگی از آن صحبت می‌شود که البته فعلا فقط قادر به برقراری تماس تلفنی بدون نیاز به باتری است.

 تیم تحقیقاتی دانشگاه واشنگتن در سیاتل به سرپرستی ومسی تالا، برنامه‌هایی برای ارایه‌ی نمونه‌ی اولیه‌ای از دستگاه‌هایی را دارد که انرژی محیط را برداشت کرده و با استفاده از آن تماس تلفنی را برقرار می‌کنند.این تیم که در گروه مهندسی برق و علوم رایانه‌ی دانشگاه تشکیل شده از سال‌ها پیش در فکر ساختن دستگاه‌های تلفن همراه بدون باتری است. جاشوا اسمیت سرپرست آزمایشگاه این تیم می‌گوید: «گوشی‌های تلفن همراه حالا دیگر تبدیل به ابزارهایی شده‌اند که بدون آن‌ها خانه را ترک نمی‌کنیم. حالا تصور کنید روزی برسد که باتری گوشی‌تان تمام شود و هنوز بتوانید با آن تماس برقرار کنید و پیامک بفرستید.»

 برای رسیدن به تکنولوژی تلفن‌های همراه بدون باتری، تیم تحقیقات ناچار شد در مرحله اول امکانات گوشی را به حداقل برساند تا مصرف انرژی در آن به حداقل برسد. برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی این گوشی از سیستم انتقال صوت آنالوگ استفاده می‌کند. همچنین برای این دستگاه از تکنولوژی امواج رادیویی مخصوصی استفاده می‌شود که شوروی سابق هم از آن برای استراق سمع سفارت آمریکا استفاده می‌کرده است. این امواج همزمان هم امکان برقراری تماس را فراهم کرده و هم قدرت دستگاه را تامین می‌کنند. این به آن معناست که برای تلفن‌های همراه بدون باتری همچنان نیاز به منبع خاص وجود دارد اما ومسی تالا می‌گوید دکل‌های مخابراتی تلفن‌های همراه به راحتی می‌توانند این نیاز را برطرف کنند.

 در حال حاضر نمونه‌ی اولیه‌ای که از آن گفتیم، تنها دارای صفحه کلید و یک چراغ LED است اما برای نسخه‌ی بعدی، صفحه‌نمایشی مجهز به جوهر الکترونیکی هم برای نوشتن پیامک در نظر گرفته شده است.

10 راه امنیت سیستم های شخصی شما

1-از آنتی ویروس اورجینال استفاده کنید

2-فایروال ویندوز را فعال کنید

3-رمز عبور قوی برای سیستم انتخاب کنید

4-از اتصال به وای فای بدون رمز خودداری کنید

5-سیستم را دست کسی ندهید

6-حداقل نرم افزار اضافی را نصب کنید

7-از دانلود از سایت های غیر معتبر و تعمیر سیستم در مراکز فروش غیر معتبر خودداری کنید

8-از ایمیل و اکانت های خود پس از استفاده log out کنید

9-امینت وای فای خود را با روش های گفته تامین کنید

10-ویندوز را به روز کرده و سعی کنید از به روز بودن تمام نرم افزار ها بر روی سیستم اطمینان حاصل کنید.

امکان شناسایی افرادی که تصاویر اینستاگرام شما را چک می‌کنند؟

یکی از مواردی که برای کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام بسیارمهم است این است که می خواهند بدانند که چه کسانی اینستاگرام آنها را چک و تصاویر آنها را می بینند. البته در اینستاگرام دو حالت برای حریم خصوصی وجود دارد. بعضی از افراد حساب خود را در حالت عمومی و بعضی دیگر آن را در حالت خصوصی قرار می دهند. در صورتی که حساب افراد در حالت خصوصی باشد، صرفاً کسانی می توانند تصاویر و ویدئوهای این افراد را ببینند که او را دنبال می کنند.   به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سی.نت، زمانی که پروفایل شما در حالت عمومی قرار داده شده باشد، تمام دنیا می توانند تصاویر شما را ببینند و حتی ممکن است افرادی تصاویر شما را ببینند که اصلاً شما را دنبال نمی کنند؛ اما در صورتی که حساب شما در حالت خصوصی قرار داشته باشد، همان حالتی که در بالا به آن اشاره شد، پیش خواهد آمد. بنابراین در این حالت، در صورتی یک فرد می تواند تصاویر شما را ببیند که شما را دنبال کرده باشد.  اینستاگرام برای ایجاد محیطی مفرح و شاد، لیستی به نام لیست علاقه مندی ها یا "Favorites" را تست می کند. بنابر صحبت های سخنگوی اینستاگرام، این لیست در اختیار درصد بسیار کمی از کاربران قرار گرفته است. کاربران به کمک این لیست می توانند دوستان خود و دیگران را به این لیست اضافه کنند و تصاویری را آپلود کند که توسط افراد آن لیست قابل مشاهده باشد.گفته می شود که در صورت موفقیت این تست، این قابلیت در آینده در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.  در بالای پروفایل شما یک آیکن علاقه مندی ها وجود دارد که به کمک آن می توانید کاربران موردنظر خود را اضافه کنید. فقط یک تصویر یا ویدئو را در بخش استوریز می گذارید، با زدن روی این آیکن که یک ستاره سبز دارد، می توانید آن تصویر را برای لیست علاقه مندی های خود نیز ارسال کنید. قسمت علاقه مندی ها یک ورودی جداگانه دارد بنابراین شما می توانید تصاویری که به اشتراک گذاشته اید را پیگیری کنید.  ایده لیست ویژه برای مخاطبان ویژه مشابه لیستی است که در فیس بوک وجود دارد. این قابلیت زمانی کاربرد دارد که شما می خواهید یک تصویر یا ویدئو را فقط افراد خاصی ببینند.

چطور از اینترنت برای کودکان فضای امن بسازیم؟

امروزه فضای مجازی و استفاده از اینترنت توسط کودکان هم مورد استفاده بسیاری قرار می گیرد و با توجه به گستردگی اینترنت در حوزه های مختلف، لزوم نظارت بر این فضا برای آنها امری ضروری به شمار می رود.به گزارش ایتنا از ایسنا، اینترنت می تواند مکانی گسترده برای کودکان باشد تا بیاموزند، سرگرم شوند، با دوستان مدرسه ای گپ بزنند و با آسودگی خیال به مکاشفه بپردازند. اما درست همانند دنیای واقعی، وب هم می تواند برای کودکان خطرناک باشد. قبل از اینکه به کودکانتان اجازه دهید که بدون نظارت شما به اینترنت متصل شوند، یک سری از قوانین باید تعیین شوند.برای جلوگیری از آسیب به کودکانتان، آنها را تشویق کنید تجارب اینترنتی خود را با شما سهیم شوند و همراه با کودکانتان از اینترنت لذت ببرید. به آنها بیاموزید تفاوت بین درست و غلط در اینترنت همانی است که در دنیای واقعی وجود دارد.اگر فرزندانتان به اتاق های گفت وگو سر می زنند، از برنامه های پیام رسان فوری و بازی های ویدویی آنلاین استفاده می کنند، یا فعالیت های دیگری که به نامی برای مشخص کردن خودشان نیاز است، انجام می دهند، به آنها در انتخاب این نام کمک کنید و مطمئن شوید که این نام باعث افشاء اطلاعات شخصی در موردشان نمی شود.بر اساس اطلاعات سایت پلیس فتا، به فرزندانتان بیاموزید به غرایز خود اعتماد کنند. اگر در مورد چیزی احساس ناخوشایندی دارند، باید به شما درباره آن بگویند. همچنین به آنها تأکید کنید که آدرس، شماره تلفن یا سایر اطلاعات شخصی شامل جایی که به مدرسه می روند یا جایی که دوست دارند بازی کنند را در فضای مجازی ارسال نکنند.به کودکان بیاموزید که چگونه به دیگر استفاده کنندگان از اینترنت، احترام بگذارند. مطمئن شوید که آنها می دانند قواعد رفتار خوب فقط به دلیل اینکه پشت کامپیوتر هستند، تغییر نمی کند. همچنین به فرزندانتان تأکید کنید به دارایی های دیگر کاربران احترام بگذارند. برایشان توضیح دهید کپی های غیرقانونی از کارهای دیگران -مانند موسیقی، بازی های تصویری و سایر برنامه ها- مانند دزدیدن آنها از یک فروشگاه است.به کودکانتان بگویید هرگز نباید دوستان اینترنتی خود را شخصاً ملاقات کنند. توضیح دهید که دوستان اینترنتی ممکن است همانی که خودشان می گویند، نباشند. همچنین به آنها بیاموزید هرچه که می خوانند و می بینند، صحیح نیست. آنها را تشویق کنید که در مورد صحت مطالب اینترنت از شما سؤال کنند.

کرک آنتی ویروس تا سال 2022 ( خیالت راحت بشه دیگه ) پسورد فایل 12345

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.